Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven

Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven


Dah daftar mycar driver dan nak tahu cara topup app mycar kan. Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven - kami akan kongsikan untuk anda kali ini. Tak guna kalau takde topup mycar, job tak akan masuk. Min top up app mycar kena ada dalam app rm5. Jika takde, hanya job yang guna kredit sahaja boleh masuk.

Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven mudah sahaja. Tak perlu risau-risau nak top up mycar ni. Kami akan sediakan video cara topup mycar untuk anda.

Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven


cara top up my car


Di fb group Mycar sudah di sediakan cara top up Mycar app ni, boleh rujuk di:


Mudah sahaja cara topup aplikasi mycar ni, ikut sahaja cara-cara untuk topup dalam video di atas. Harap info topup my car ni boleh membantu anda. Sekali topup, kena rm20 sahaja tetapi m in untuk dapat job rm5 sahaja. Maknya bila topup dalam app mycar kurang dari rm5, job untuk kerja tunai tak akan masuk tetapi job kredit kad masih boleh masuk.

Rugila macam tu sebab job tunai yang banyak. Kena tunggu lama baru job kredit kad akan masuk. Jadi, silalah topup app mycar di 7e sekarang.


Terima kasih kerana membaca Cara topup Aplikasi Mycar Razer Pay 7 Eleven.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan