Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » » Daftar Gojek Driver Malaysia

Daftar Gojek Driver Malaysia


Daftar Gojek Malaysia menjadi heboh setelah kerajaan Malaysia membenarkan Gojek beroperasi di Malaysia. Ramai yang cuba daftar pemandu Gojek Malaysia tetapi tidak berjaya kerana pendaftaran Gojek di Malaysia masih belum di buka. Gojek driver Malaysia registration menjadi topik hangat di kalangan driver Grab dan Mycar.

Cara senang daftar Gojek Malaysia akan muncul nanti. Kami di blog ni akan kongsikan cara daftar driver Gojek Malaysia untuk driver ehailing di Malaysia. Jadi, tunggu update dari kami. Supaya anda tidak tertinggal info terbaru Gojek Malaysia, anda boleh subscribe Gojek di beberapa channel seperti Gojek Driver Community Malaysia dan dan juga page Gojek Malaysia. Benda-benda ni penting supaya anda menjadi driver batch pertama daftar sebagai pemandu Gojek di Malaysia.

Daftar Gojek Malaysia


Bagaimana nak daftar sebagai pemandu Gojek Malaysia? Ok, buat masa ni pendaftaran pemandu Go-jek Malaysia masih belum di buka. Kerajaan masih mengkaji cara terbaik untuk melaksanakan aplikasi Gojek di Malaysia.

Sebagai langkah berjaga-jaga, tindakan anda untuk daftar pemandu Gojek Malaysia setelah  pendaftaran Gojek Malaysia di buka ialah:

gojek driver registration

1. Join group facebook Gojek Driver Community Malaysia - anda boleh kongsi tip dan jumpa bakal-bakal driver Go-jek Malaysia.

2. Like page facebook Gojek Malaysia -  notis akan di hantar ke facebook anda jika anda like facebook Gojek Malaysia.

Join Group whatsapp Pra-Daftar Pemandu Gojek Malaysia - setiap hari ada info menarik yang di kongsikan.

Jadi, jika anda telah lakukan apa yang kami sarankan, anda tak perlu risau. Anda akan jadi di kalangan driver ehailig pertama yang mengetahui jika pendaftaran pemandu Gojek Malaysia di buka sedikit masa lagi.



Terima kasih kerana membaca Daftar Gojek Driver Malaysia.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan