Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Fake GPS Uber dan Grabcar driver app

Fake GPS Uber dan Grabcar driver app

Ramai yang bercita-cita untuk gunakan Fake GPS Uber dan Grab driver app. Memang mudah telah dibuktikan senang nak dapat job di lokasi panas juka gunakan Fake GPS Uber dan Grab driver app kerana driver boleh set lokasi yang tepat-tepat berdekatan bakal rider terutamanya di airport. Walaupun duduk di kedai makan, tetapi kereta driver berada di pintu airport, bestkan sebab tu ramai yang nak gunakan fake gps untuk uber dan grab ni.


Tetapi, mesti ingat bahayanya sebab uber dan grab boleh kesan penggunaan fake gps ni. Sekali kena, tiada maaf bagimu sebab akaun driver uber dan grab akan terus kena banned, tak boleh merayu dah. Nak daftar baru sebagai pemandu grab atau register sebagai uber driver dah tak boleh sebab identiti anda telah di ban oleh mereka. Jadi apa pilihan yang ada? Berbaloikah menggunakan fake gps uber atau grab?


Fake GPS Uber dan Grab driver app


Apa tu fake gps? Fake gps ni banyak di gunakan dalam permainan pokemon go sebab kita boleh set lokasi lain walaupun kita berada di tempat lain. Itulah gunakan fake gps di dalam uber/grab driver app ni. Kita berada di tempat menunggu KLIA tetapi kita boleh set kereta kita berada di arrival! Best kan guna fake gps nih. Tetapi ramai yang telah kena banned oleh hq grab dan uber.


grabcar fake gps


Dan juga dan pasanh fake gps ni bukanlah mudah kalau anda orang yang baru nak guna dan potensi untuk kena kesan sangatlah tinggi. Lagikan otai pun boleh kena banned inikan pula newbie yang baru nak berjinak-jinak guna fake gps. Kami masih mengkaji cara install dan guna fake gps ni supaya lebih selamat. Hasil kajian kami akan dedahkan. Selalulah buka blog ni untuk info terkini berkaitan fake gps untuk uber dan grab.



Terima kasih kerana membaca Fake GPS Uber dan Grabcar driver app.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



2 komen:

  1. Hahahaha jual laa burung tu nnti.. 2 ribu sekor..

    BalasPadam