Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » » Daftar Dacsee Driver Online Malaysia

Daftar Dacsee Driver Online Malaysia


Salah satu ehailing yang meningkat naik ialah Dacsee Dengan banyak kelebihan memang patutlah jika ramai yang ingin Daftar Dacsee Driver Online Malaysia dan pendaftaran pemandu Dacsee masih dibuka untuk seluruh Malaysia memohon menjadi dacsee driver.

Dengan bilangan job yang diterima pemandu dacsee semakin meningkat dan ini membantu menambah pendapatan pemandu Dacsee. Daftar Dacsee Online sangat mudah, anda boleh daftar sendiri atau boleh minta admin Dacsee Malaysia bagi panduan daftar Dacsee.


dacsee registration

Daftar Dacsee Driver Online Malaysia

Bagaimana untuk daftar driver dacsee? Apakah dokumen yang diperlukan untuk daftar pemandu dacsee sebenarnya? Adakah sama dengan cara daftar Grab atau daftar Mycar?


Tengok kepada aplikasi dacsee, sangat mudah di gunakan dimana hampir semua kelebihan di hujung jari anda sahaja. Itu yang boleh kami kami katakan tentang aplikasi dacsee untuk driver.

Jadi, ayuh cuba jadi daftar dacsee secara percuma sahaja malah Dacsee belum mengambil sebarang komisen  sehingga bulan oktpber 2019 - 100% tambang dacsee milik driver di kala Grab mengambil 20% dan Mycar 15%. Kenapa tak cuba Dacsee kan.

Kami akan masukkan anda ke group whatsapp dacsee dan juga sediakan group dacsee di facebook. Jumpa anda sebagai pemandu dacsee setelah anda daftar dacsee driver online Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Daftar Dacsee Driver Online Malaysia.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan