Home » , » Cara guna aplikasi uber partner

Cara guna aplikasi uber partner

Laporan ini adalah mengenai cara guna aplikasi uber partner. Laporan ini penting kerana ramai oemandu uber kali pertama tak tahu cara nak gunakan aplikasi uber partner ni. Oh ya, aplikasi uber paer adalah untuk pemandu uber bukan untuk uber rider / penumpang. Penggunaan aplikasi uber untuk pemandu uber ni penting supaya duit yang di caj kepada rider / penumpang akan direkod di dalam akaun uber partner / pemandu. Pastikan dulu anda telah download aplikasi uber partner dan telah daftar dengan aplikasi uber partner di mana cara daftar aplikasi uber partner telah saya laporkan dalam laporan yang lepas.

Cara guna aplikasi uber partner ni tidaklah susah mana. Untuk lebih mudah memahami lagi cara guna aplikasi uber partner ini, eloklah anda tengok video mengenai uber partner di bawah. Di dalam video ni ada diterangkan dengan jelas cara nak gunakan uber partner, kat mana nak tekan, mana nak tekan dulu bermula dari ambil penumpang / rider hinggalah penumpang / rider sampai ke destinasi yang seperti yang di minta oleh rider / penumpang uber yang juga mempunyai aplikasinya sendiri. Jika rider / penumpang belum mendaftar lagi dengan aplikasi uber, boleh lah baca laporan mengenai cara daftar aplikasi uber untuk menggunakan perkhidmatan uber.


Cara guna aplikasi uber partner


Inilah video cara guna aplikasi uber partner. Pastikan anda tonton dari awal hingga akhir untuk lebih memahami penggunaan aplikasi uber partner ni. Sebagai pemandu uber, anda kena tahu ni sebelum ambil rider / penumpang uber.



Video cara guna aplikasi uber ( uber Indonesia )

Ok tak video selama 16 minit ni. Boleh nampak kan gambaran cara guna aplikasi uber partner ni. Senang je kan. Tetapi kalau anda adalah kai pertama nak ambil rider / penumpang, anda akan rasa nebes sikit la. Ala biasalah tu kan. Kalau saya dulu, saya akan fikir... ala teksi lagi kotor dari kereta uber saya. Tak perlukan nak sangat jaga hati rider / penumpang.

Selain pemandu uber kena belajar dengan apliaksi uber, rider / penumpang juga kena tahu sikit-tikit cara nak guna aplikasi uber ( aplikasi uber untuk rider / pemandu tidak sama dengan aplikasi uber partner untuk pemandu uber ).

Jika rider / penumpang nak tahu cara guna aplikasi uber untuk rider / penumpang, anda boleh baca laporan saya yang lepas mengenai cara guna aplikasi uber untuk rider / penumpang.

Ok, selamat menonton.



Terima kasih kerana membaca Cara guna aplikasi uber partner.

Langkah seterusnya:

1. DAFTAR sebagai pemandu UBER.

2. DAFTAR sebagai pemandu GRABCAR.

3. Buat duit dengan UBER tanpa memandu?.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan

Daftar Grab Tanpa Kiosk 2017

Cara percuma daftar pemandu Grabcar tanpa kiosk