Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Grab / Grabcar Driver Registration

Grab / Grabcar Driver Registration


Nampak gayanya situasi sekarang Grab makin berkuasa di Malaysia. Berita pengambilalihan operasi Uber oleh Grab di Asia Tenggara begiru mengemparkan pemandu-pemandu grab. Grab / Grabcar Driver Registration telah di permudahkan di mana driver baru tak perlu ke kiosk untuk daftar. Grab Driver Registration boleh di buat dengan mudah melalui Grabcar Driver Registration without kiosk. Sungguh mudah, proses paling lama 2 hari. Paling cepat, daftar pagi, malan sudah boleh jadi driver grab secara full time atau part time.


Grab / Grabcar Driver Registration banyak membantu orang ramai yang ingin daftar sebagai pemandu grab di mana mereka tak perlu untuk pergi beratur di hq untuk jadi driver grab. Cukup sekadar menghubungi ejen-ejen grab di seluruh Malaysia. Kami juga menyediakan service secara PERCUMA untuk Grab Driver Registration.

Grab Driver Registration


Bagaimana sebenarnya proses untuk jadi driver Grab ni? Senang sahaja.

STEP 1 : Sediakan gambar dokumen seperti di bawah:

1. gambar depan ic
2. gambar depan lesen memandu
3. gambar selfie
4. gambar cover note insuran.

STEP 2: Hubungi kami di Grabcar driver free registration

STEP 3: Kami akan meminta gambar dokumen dan info yang lain. Anda juga akan di minta untuk buat training dan kuiz online ( wajib ).

STEP 4: Max 2 hari ( biasa sehari dah tahu status ), anda akan di maklumlan status permohonan sama ada permohonan anda untuk jadi pemandu grab ( Grab Driver Registration ) aktif, pending atau di tolak.

gracar driver registration


STEP 5. Jika pending, kami akan bagitahu apa yang pending dan anda kena bagi apa lagi dokumen yang kami mahukan. Biasanya pending sebab gambar insuran kabur dan nama tak ada dalam insuran kereta yang di daftarkan untuk Grab. Lepas tu kami akan selesaikan apa yang pending sehingga lah akaun pemandu grab anda di luluskan.


STEP 6: Setelah permohonan pemandi grab / Grab Grabcar Driver Registration anda di luluskan oleh HQ Grab, kami akan masukkan anda ke dalam group support whatsapp dan kami akan berikan panduan untuk anda bermula seperti link download aplikasi Grab, cara top up, tip memandu Grab dan lokasi panas.

Inilah info lengkap untuk Grab Driver Registration di Malaysia. Anda boleh hubungi kami bila-bila masa sahaja.


Jumpa anda di group whatsapp pemandu Grab nanti.


Terima kasih kerana membaca Grab / Grabcar Driver Registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



3 komen:

  1. Cara nak tukar profile dalam grab driver bagaimana?bole tunjuk kan caranye

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam