Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Pakej sewa kereta murah buat Grab oleh Grab HQ

Pakej sewa kereta murah buat Grab oleh Grab HQ

Mungkin ramai yang nak buat grab ( jadi pemandu Grab ) tetapi tiada kereta sendiri. Sebenarnya anda boleh gunakan kereta orang lain seperti ahli keluarga lain ataupun sewa kereta dengan syarikat sewa kereta. Asalkan nama anda ada di dalam cover note insuran untuk daftar pemandu Grab, itu sudah cukup. Jika bahagian ' authorised driver ' ada tulis ' all drivers ', satu surat kebenaran diperlukan semasa mendaftar sebagai pemandu grab di Malaysia 2018.



Jika nak sewa kereta buat grab dengan syarikat sewa kereta, sewanya boleh di katakan mahal sebab  mereka perlu tanggung kos maintenance dan juga sudah tentulah kereta mereka di gunakan dengan maksimun. Pakej sewa kereta grab ni anda boleh dapat di banyak tempat, senang nak cari tetapi yang jarang-jarang ada ialah pihak grab sendiri mengeluarkan pakej sewa kereta buat grab. Ini baru sahaja di lancarkan ( June 2018 ). Sewa kereta dengan Grab sendiri dan daftar jadi pemandu Grab menggunakan kereta yang disediakan oleh Grab HQ dengan kerjasama Perodua.

Pakej sewa kereta buat Grab oleh Grab HQ


Pakej sewa kereta buat Grab baru 2 hari diwar-warkan oleh Grab dan proses pendaftaran sedang berjalan berdasarkan siapa cepat dia dapat sebab bilangan kereta tak banyan ( dalam 3000 biji kereta sahaja ). Siapa cepat dan layak, dia dapat.

Syarat:  syarat untuk sertai pakej sewa kereta murah buat Grab oleh Grab HQ ni ialah:

1. Pendaftaran baru sahaja - belum pernah ada akaun Grab
2. Lokasi - KL/SEL?n9 sahaja.

Proses: proses nak dapatkan sewa kereta buat grab ni mudah sahaja:

1. Daftarkan permohonan untuk sewa kereta dengan Grab. Anda boleh whatsapp ke admin untuk daftarkan permohonan sewa kereta buat grab ( kereta HQ grab akan sediakan )


2. Setelah permohonan anda di buat oleh admin, pihak Grab akan memanggil anda untuk taklimat.

3. Jika permohonan anda lulus, anda boleh bawak pulang kereta Bezza untuk di jadikan kereta mencari rezeki sebagai pemandu Grab.

Info pakej sewa kereta grab:



kadar sewa rm45/day
deposit rm1000
kontrak 6 bulan
kena buat min 70 trip seminggu ( normal ni )
Acceptance rate min 50 %

Itu sahaja, mudah sahaja untuk sewa kereta buat grab debgan grab HQ. Ini adalah satu peluang yang tidak anda lambat-lambatkan jika anda berminat untuk jadi pemandu Grab tetapi tiada kereta. Grab adalah syarikat yang boleh dipercayai dan kemungkinan anda ditipu adalah sangat rendah.



Jadi, anda cepat-cepat buat permohonan untuk sewa kereta dengan Grab ni. Caranya, anda klik link whatsapp di bawah di mana anda akan di hubungkan ke admin untuk pendaftaran pemandu grab dengan sewa kereta dari Grab.


Setelah itu, anda boleh join group whatsapp sementara ni. Selepas akaun anda aktif dan anda membawa pulang kereta Bezza, anda akan diberikan panduan untuk guna aplokasi Grab, panduan dan tip serta group support whatsapp.

Langkah pertama mungkin membantu megubah hidup anda.


Terima kasih kerana membaca Pakej sewa kereta murah buat Grab oleh Grab HQ.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



6 komen:

  1. Kenapa luaskan peluang nie ke utara..pulau pinang kedah..saya berminat sangat nak buat grab..tp kereta tak ada..siapa boleh bantu saya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuan boleh sewa kereta kat luar, dan daftar sebagai pemandu grab- full time sahaja

      Padam
  2. Tak luaskan peluang ke utara..kedah atau pulau pinang

    BalasPadam
  3. Baru daftar peluang jdi pemandu grab NS masih tunggu jawapan..whatsapp..

    BalasPadam
  4. Mmg nk tpi lesen psv tu nk amek bkn kne ada kereta sndiri ke.?

    BalasPadam