Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , , » Daftar pemandu Grab, Mycar dan Frenzt

Daftar pemandu Grab, Mycar dan Frenzt


Anda tahu tak banyak app ehailing baru muncul, hampir serentak pulak tu selepas kejatuhan Uber. Grab champion, takde siapa boleh  tandingi sekarang. Diikuti dengan Mycar dan Frenzt. tetapi yang  manakah berbaloi sebenarnya? Takkan la nak sumbat semua app ehailing dalam satu phone tuh. Berat la jadi phone kan. Biasanya driver guna 2 app ehailing je dalam satu masa.



Yang kami nampak la, Grab no. 1 diikuti dengan Mycar! fakta atau auto? Ini adalaj fakta. Walaupun di dalam Mycar tidak ke uruskan oleh mereka yang popular di dalam Grab atau Uber, tetapi Mycar telah maju ke depan. Sekarang ni Mycar belum ambil 15% daripada driver. Semua tambang adalah pendapatan driver.

Daftar pemandu Grab, Mycar dan Frenzt


1. Daftar pemandu Grab dengan mudah lulus 24 jam - daftar jadi pemandu Grab takde susah sangat. Daftar sendiri online pemandu grab tu memang lah susah. Berikan mereka yang pakar buat secara  percuma sahaja dan cepat.


driver registration Grab, Mycar dan Frenzt



2. Daftar pemandu Mycar - proses 24 jam juga dan lebih simple. Anda berikan info kepada koordinator mycar dan mereka akan daftarkan.




3. Daftar pemandu Frenzt - Frenzt agresif mendaftar pemandu melalui mentor Frenzt. Syarikat yang beribu pejabat di USJ ni sentiaasa beri baju percuma kepada driver baru jika ada event.


Jadi, ikut selera anda. Kami cadangkan anda buat Grab dan Mycar. 2  cukup lah satu -satu masa kan. Tak terlayan susah jugak tuh untuk jadi pemandu.

Oh ya, boleh buat dalam satu phone sahaja untuk jadi pemandu grab , pemandu mycar dan pemandu frenzt.


Terima kasih kerana membaca Daftar pemandu Grab, Mycar dan Frenzt.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan