Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar Grab KL Selangor

Daftar Grab KL Selangor


Daftar Grab KL Selangor cukup mudah dan pantas. Anda jumpa post ni memang terbaik untuk anda daftar pemandu grab di Kl dan Selangor. Terdapat banyak cara daftar grab KL Selangor dan cara ternudah ialah mendaftar dengan Alpha Driver iaitu wakil driver  yang dilantik oleh grab untuk mendaftar driver, beri latihan dan tip supaya driver baru boleh berjumpa dengan komuniti driver untuk sama-sama tukar pengalaman.


Pendaftaran grab KL Selangor adalah percuma sahaja, tak perlu risau tiada kos tersembunyi tetapi apabila permohonan daftar driver grab KL Selangor dah lulus, anda kena top up aplikasi Grab dulu sebelum boleh mula kerja, di sini lah kos yang driver kena tanggung kerana Grab akan ambil 20% atau 25% dari tambang setiap job, selebihnya adalah income pemandu Grab KL Selangor. Info lanjut mengenai ini akan di berikan setelah permohonan pemandu Grab KL Selangor anda telah lulus. Anda akan di ajar hingga boleh berdikari. Permohonan siap dalam masa 24  jam sahaja.

Daftar Grab KL Selangor


kl selangor grab registration


KL Selangor terdapat ramai orang yang menggunakan khidmat Grab setiap hari. Ada juga driver yang berasal dari luar KL Selangor datang ke sini semata mata untuk memandu Grab dan hujung minggu balik ke rumah masing-masing di luar KL Selangor.

Untuk daftar Grab online KL Selangor ni, sama juga untuk daftar grab kat tempat lain seperti daftar grab Batu Pahat atau Kluang perlukan 4 dokumen utama iaitu:

gambar ic depan
gambar lesen depan
gambar profile
gambar cover note insuran kereta



Serta info-info berkenaan diri pemandu. Apakah info tersebut? Boleh hubungi admin daftar Grab KL Selangor untuk urusan pantas.


Pemandu grabcar di Kl Selangor boleh menjana income rm200 sehari atau lebih bergantung kepada kerajinan masing-masing kerana kerja sentiasa ada tak kira siang atau malam.Anda rajin, anda akan dapat lebih - itu sahaja formulanya.

Tip -tip pemandu grab Selangor Kuala Lumpur akan kami berikan setelah permohonan anda sebagai pemandu Grab di KL / Selangor lulus. Anda akan di masukkan ke group whatsapp dan di berikan panduan untuk bermula sebagai driver grab lembah klang.


Terima kasih kerana membaca Daftar Grab KL Selangor.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan