Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Contoh income pendapatan uber dalam seminggu

Contoh income pendapatan uber dalam seminggu


Seronok sebenar jadi pemandu kereta uber ni. Boleh jumpa macam-macam jenis orang dengan pelbagai ragam sebab mereka dah bayar kan servis pemandu uber. Jadi mereka dah jadi macam boss. Yang baik pun ada, peramah malah lebih ramah dari driver uber itu sendiri. Korang boleh baca pengalaman hari pertama saya pemandu uber.



Saya nak kongsi sikit contoh pendapatan sebagai pemandu uber dalam seminggu sebab setiap minggu uber akan bagi bayaran gaji uber nih. Ikut kerajinan dan nasib juga la. Ini bukan income uber saya, saya ambil dari group whatsapp uber. Ada banyak group whatsapp uber ni. Kena rajin mencari.


pendapatan uber

RM710.55 dalam seminggu. Banyak gak tu kan. tapi kena tolak minyak dan maintenance kereta. Jadi itulah income pemandu uber ni. Uber akan ambil 25% daripada tambang. Dalam seminggu uber akan kira. Jika sudah ada bayaran secara tunai dari rider, uber akan tolak siap-siap.

Korang boleh semak income ni dalam uber partner app korang jika anda ialah driver uber. Semua detail ada kat situ. Pastikan korang mahir guna uber partner app sebelum korang mula dengan uber. Nanti kan kalut tak tahu kat mana nak telaj selepas ambik penumpang.

Semoga income uber ni menjadi motivasi kepada anda untuk berdaftar sebagai pemandu uber.


Terima kasih kerana membaca Contoh income pendapatan uber dalam seminggu.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan