Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara masukkan no akaun bank untuk claim cash Uber

Cara masukkan no akaun bank untuk claim cash Uber


Cara masukkan no akaun bank untuk claim cash Uber. Setiap minggu Uber akan masukkan bayaran ke dalam bank akaun pemandu uber jika bayaran tersebut di buat dengan kredit kad. Jika rider bayar tunai, driver uber terus ambil dan simpan. Jika bayaran dengan kredit kad, akan di masukkan ke dalam akaun uber sehinngga seminggu. Pada masa bayaran, uber akan transfer ke akaun bank anda. Akaun bank ni anda telah masukkan sewaktu anda daftar akaun uber dulu.


Tiada masalah sebenarnya tentang bayaran uber ni. Hingga hari ni, bayaran dari uber yang saya terima ontime je, takde delay-delay lagi. Pastikan anda masukkan no akaun bank yang betul sahaja untuk menerima bayaran claim cash dari uber.

Cara masukkan no akaun bank untuk claim cash Uber


Anda telah masukkan no akaun bank anda masa daftar dulu. Jika anda nak semak kembali ataupun nak tukar no akaun bank untuk payment uber anda, anda boleh pergi ke page untuk edit akaun bank dengan uber untuk terima bayaran.


Anda akan nampak akaun anda seperti dalam gambar di bawah. Anda akan diminta log in dulu kat vault tu. Itu tempat di mana akaun bank anda di letakkan.



Jika anda ada akaun lain yang nak di gunakan, anda hanya edit sahaja bahagian yang berkenaan. Senang sahaja prosesnya untuk masukkan no akaun bank untuk claim cash dari uber ni.

Jika anda rasa info ni membantu anda, kami berharap anda oleh share untuk rakan-rakan anda pula.


Terima kasih kerana membaca Cara masukkan no akaun bank untuk claim cash Uber.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan