Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara daftar pemandu Dacsee 2018

Cara daftar pemandu Dacsee 2018


Cara daftar pemandu Dacsee 2018. Sekarang terdapat banyak pilihan syarikat ehailing seperti Uber, Grab dan lain-lain lagi tetapi yang masih kekal hanyalah Uber dan Grab. Terbaru, ada lagi yang baru masuk pasaran iaitu Dacsee. Dacsee baru sahaja dilancar di Malaysia di One World Hotel Damansara. Ramai driver yang hadir dan lebih 6000 telah mendaftar sebagai driver - batch pertama Dacsee.



Bagaimanakah cara nak daftar pemandu Dacsee ni? Senang sahaja untuk daftar sebagai driver Dacsee ni. Dacsee apan beroperasi sepenuh pada April 2018. Banyak juga kelebihan Dacsee ni yang boleh menarik minat driver Uber dan Grab untuk join. Lagi awal join, lagi banyak faedahnya.

Cara daftar pemandu Dacsee 2018


Buat masa sekarang, untuk jadi pemandu Dacsee, anda hanya perlu daftar di link di bawah:


Pendaftaran itu hanya untuk mendaoatkan akaun Dacsee. Kemudian pihak Dacsee akan meminta anda melengkap pendaftaran seperti memberikan dokumen yang diperlukan.

dacsee free driver regisration online


Apa yang menarik tentang Dacsee dan dan mungkin di lepaskan oleh doster Uber dan Alpha Grab iaitu overriding komisen sehingga 3 level. Setiap level, driver akan dapat 2% ( akan di muktamadkan kemudian ) dari  jumlah tambang trip. Banyak gak tu kan. Lagi satu, untuk batch pertama, mereka boleh mendaftar seberapa ramai driver baru, tanpa had.


Katalah, seorang driver menjana income dengan dacsee sebanyak rm100 sehari. 2% daripada rm100 ialah rm2 (  untuk seorang driver sahaja ). Kalau anda 100 orang driver, rm2x100 = rm200 sehari. Banyak tuh rm200 sehari kan. Di samping anda jadi pemandu Dacsee, anda boleh juga dapat income daripada driver lain. Cantik sistem Dacsee ni.

Jadi, boleh lah daftar awal-awal sebagai driver Dacsee. Pendaftaran mudah sahaja. Boleh daftar di sini:


Semoga Dacsee ni berjaya nanti dan kita samaa-sama menjana pendapatan yang lebih banyak.


Terima kasih kerana membaca Cara daftar pemandu Dacsee 2018.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan