Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018

Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018


Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018 ni sangat penting untuk anda ketahui. Kadang-kadang Uber akan panggil anda ke pejabat jika ada urusan penting seperti akaun  kena suspend dan sebagainya tetapi jarang lah berlaku driver uber kena panggi pergi pofis uber. Sangat jarang berlaku, driver jangan takut. Kalau anda tahu caranya, tak perlu ke ofis uber pun, boleh buat secara online sahaja. Sebelum itu, pastikan anda telah daftar sebagai pemandu uber dan mula jana wang min rm1000 seminggu.



Anda boleh save no telefon ofis uber ni untuk kegunaan di masa hadapan. Nanti bila kecemasan, anda boleh gunakan. Customer service (CS) Uber sangat bagus berbanding grab, banyak masalah boleh diselesaikan setelah anda hubungi CS Uber ni. Jadi berbaloi untuk anda tahu alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018 ni. Anda boleh baca info uber dan grab yang perlu anda tahu.

Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018

Uber mempunyai pejabat di KL, JB, Penang dan Kota Kinabalu. Untuk lokasi lain, ada general line dan ruang chat yang boleh di gunakan.

Office / Pejabat Uber Kuala Lumpur - t.uber.com/klpsc

ofis uber kl


Office / Pejabat Uber Johor Bahru - t.uber.com/jbpsc

Office / Pejabat Uber Johor Bahru JB


Office / Pejabat Uber Penang - t.uber.com/pgpsc

Office Uber Penang


 Office / Pejabat Uber Kota Kinabalu


Greenlight Hub Kota Kinabalu

F-35-G, Block F, KK Times Square,
Jalan Coastal, 88100, Kota Kinabalu, Sabah




Lokasi lain

Untuk lokasi lain, anda boleh hubungi melalui telefon atau chat dengan Uber ( saya rekemenkan anda guna chat ) untuk minta tolong ataupun untuk semak status permohonan Uber. Perhatikan juga masa dan hari bekerja sebab kalau hari tak kerja, takde orang jawab.
Semak status, chat dengan cs Uber:
Monday - Friday, 10am - 5pm
Saturday, 10am - 5pm

http://t.uber.com/klchat

1800818459 / 0384081010

Jadi, itulah dia Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018. Semoga boleh membantu anda menjana lebih banyak sebagai pemandu uber di Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Senarai alamat ofis dan no telefon Uber Malaysia 2018.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



2 komen: