Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Aplikasi Fingo Malaysia - Beli Barang Diskaun 10%

Aplikasi Fingo Malaysia - Beli Barang Diskaun 10%


Aplikasi Fingo telah menjadi fenomeno di Malaysia sejak beberapa bulan yang lepas. Fingo ialah platform beli belah sama seperti Lazada dan Shopee tetapi memberikan lebih diskaun kepada pembeli. Malah pembeli juga boleh ajak rakan untuk membeli di Fingo dan anda akan upah kerana megajak kawan anda menggunakan Fingo untuk beli belah.


Maka, buat duit dengan Fingo telah menjadi viral terutamanya di group-group whatsapp kerana Fingo mempunyai beberapa kelebihan berbanding Lazada dan Shopee. Anda boleh menjana duit dengan aplikasi Fingo dengan membeli barang ( dapat diskaun ) dan mengajak kawan menggunakan Fingo ( dapat wang rujukan ). Inilah strategi Fingo yang ternyata duit marketing di berikan kepada pengguna Fingo dan bukan di berikan kepada iklan-iklan TV dan youtube.

Buat Duit dengan Fingo


aplikasi fingo
Aplikasi Fingo


Macam mana nak buat duit dengan Fingo ni?

1. Beli belah guna app Fingo dapat cashback 10%
Mudah sahaja, daripada beli gajet atau barang melalui Lazada/shopee, baik anda beli melalu aplikasi Fingo. dapat cashback 10% untuk anda - sapa nak bagi kan ( macam dapat diskaun 10%)


Daftar Fingo


2. Ajak rakan guna Fingo
Jika anda ajak rakan guna Fingo, anda boleh dapat ganjaran rm5. 

3. Kongsi produk yang ada dalam Fingo
Kongsi produk/gajet yang ada dalam Fingo kepada orang lain, kalau dia beli, anda dapat cashback 10%.


Itulah antara yang menarik tentang Fingo - dapat cashback 10%! Banyak tu diskaun 10% siapa nak bagi kan. Jadi, anda boleh install aplikasi Fingo secara percuma hari ini dan boleh masukkan barang ke dalam troli anda dan buatlah belian yang bijak.


Terima kasih kerana membaca Aplikasi Fingo Malaysia - Beli Barang Diskaun 10%.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan