Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Ehailing Big Blue telah menaikkan banner untuk menarik penumpang

Ehailing Big Blue telah menaikkan banner untuk menarik penumpang

Ehailing Big Blue ialah ehailing tak asing lagi kerana telah lama beroperasi sebelum ini untuk teksi sahaja, Sekarang pendaftaran Big Blue di buka juga untuk kereta biasa sama seperti ehailing lain dan proses daftar app Big Blue pun mudah sahaja. Semudah ABC. Pendaftaran driver Big Blue di buka seperti biasa dan pengaktifan login driver Big Blue adalah cepat.


Big Blue registration ni boleh buat online sahaja. Syarat Big blue dan dokumen juga minima sahaja. Anda boleh cuba buat big blue di samping juga anda buat ehailing yang lain seperti ehailing Mycar  dan driver dacsee. Adakah Big Blue mampu menjadi ehailing no. 3 Malaysia?


app big blue driver


Banner Big Blue


Banyak banner Big blue di naikkan sekitar KL Selangor menunjukkan betapa seriusnya Big Blue untuk menarik penumpang menggunakan ehailing Big Blue. Jadi Driver Big Blue juga boleh menjana income lebih sebagai pemandu Big Blue. Boleh cuba Daftar big blue sekarang.

Big Blue sedang memperbanyakkan iklan di merata rata tempat, jadi sebagai driver Big Blue anda boleh menaruh keyakinan kepada kebangkitan Big Blue sebagai salah satu ehailing yang di geruni di Malaysia.

login big blue malaysia


Kami sarankan anda mencuba menjadi driver Big Blue kerana syarat dan dokumen Big Blue sangat mudah dan pengaktifan juga pantas. Dengan promosi berterusan, kami yakin Big Blue mampu mengugat ehailing lain di Malaysia. Jadilah yang terawal supaya anda dapat banyak kelebihan sebagai pemandu Big Blue.



Terima kasih kerana membaca Ehailing Big Blue telah menaikkan banner untuk menarik penumpang.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan