Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » » Daftar Gojo - Gojo Driver Registration

Daftar Gojo - Gojo Driver Registration

Gojo – salah satu ehailing di Malaysia dan bakal menjadi ehailing yang berjaya. Daftar Gojo telah di buka ( Gojo registration ) dan proses pendaftaran driver Gojo semakin giat untuk menampung pelanggan Gojo yang makin bertambah, di hujung-hujung musim covid ni. Ramai driver ehailing lain telah mendaftar sebagai pemandu Gojo dan proses register driver Gojo ni telah dipermudahkan.

Kenapa pemandu ehailing kena cuba Gojo? Kerana aplikasi Gojo telah di tambah baik dari satu ehailing lain yang mempunyai kelemahan dan pemandu Gojo boleh memilih job yang mereka selesa kerana tiada paksaan untuk menerima job yang masuk. Itu yang uniknya Gojo dan kelebihan ni berjaya menarik driver ehailing mendaftar dengan aplikasi Gojo.





Daftar Gojo


Cara daftar Gojo mudah sahaja, tidak serumit daftar ehailing lain. Gojo telah banyak pengalaman dalam mengendalikan mencuba pelbagai aplikasi ehailing, jadi proses pendaftaran pemandu Gojo telah dipermudahkan untuk kebaikkan driver Gojo.

Buat masa ini, untuk mendaftar pemandu Gojo, anda boleh klik link di bawah dan kami akan membantu anda untuk mengaktifkan permohonan Gojo anda.


Gojoj registration ini di buka untuk seluruh Malaysia. Walau di mana anda berada – Penang, Johor, Sabah dan Sarawak sekalipun, Gojo menyediakkan perkhidmatan ini. Jangan bimbang dan Gojo akan pastikan bilangan job di Kawasan masing-masing semakin banyak untuk kebaikkan driver.


Dokumen Daftar Gojo


Dokumen yang perlu ialah gambar ic, lesen memandu, insuran kereta, roadtax dan geran. Jika ada PSV, boleh sediakan sekali.

Mudah sahaja bukan. Dokumen daftar Gojo ini hendaklah disediakan dalam bentuk gambar yang jelas dan boleh di bac ajika di zoom. Dokumen-dokumen Gojo ini sama sahaja seperti ehailing lain malah Gojo tidakkah sangat ketat sehingga menysuahkan pemandu Gojo itu sendiri.



Syarat Daftar Gojo


Syarat register Gojo mudah sahaja. Umur min 21 tahun, kerata min 2011 ( kereta lebih lama tidak layak atas arahan kerajaan )

Mesi warganegara Malaysia untuk jadi pemandu Gojo di Malaysia. Pastikan nama anda ada sebagai driver kereta yang hendak di daftarkan di Gojo.

Jika syarat dan dokumen untuk pendaftaran Gojo telah dipenuhi, anda bolehlah segera menghubungi Gojo melalui link di bawah untuk urusan pendaftaran.


Sementara Gojo meyemak permohonan driver Gojo anda, anda diminta untuk join group facebook Gojo untuk mendapatkan info-info terkini tentang Gojo untuk memudahkan anda menjana pendapatan dengan Gojo.




Selamat dating ke aplikasi Gojo.


Terima kasih kerana membaca Daftar Gojo - Gojo Driver Registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan