Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara Join Program Sticker Kereta Maxim - Maxim Car Branding

Cara Join Program Sticker Kereta Maxim - Maxim Car Branding

Ehailing Maxim telah lama melancarkan program pasang stiker kereta - maxim branding dan ramai driver maxim telah join program ni. Program pasang stiker kereta maxim ni mudah sahaja. Driver pasang stiker maxim di kereta ( prosesnya mudah sahaja ) dan driver maxim online job maxim macam biasa. Setiap bulan driver maxim akan dapat duit tambahan dan juga diberi keutamaan untuk menerima job (ping). Ini boleh menambah income sebagai pemandu Maxim dengan lebih ketara.


Mudah sahaja kan dapat duit dengan maxim dengan memasang stiker kereta maxim ni. Prosesnya amat mudah. Driver setuju untuk pasang stiker maxim di kereta, berikan info kepada maxim dan maxim akan uruskan proses pemasangan stiker kereta maxim di lokasi yang boleh di bincangkan dengan maxim. Terlebih dahulu, anda kenalah jadi pemandu maxim ya. Dengan memasang stiker maxim ni, anda lebih mudah mendapat job maxim berbanding driver biasa maxim yang lain. Semua driver di alu-alukan.


Program Stiker Kereta Maxim

Stiker kereta maxim ni takde le besar mana, tampal di pintu kereta. Boleh cabut tanpa calar cat kereta anda. Berapa lama kena lekat stiker maxim ni? Lagi lama lagi banyak anda dapat. Boleh tengok info di bawah:


program stiker maxim


1. pasang stiker maxim sebulan - dapat rm100
2. pasang stiker maxim 2 bulan - dapat rm150
3. pasang stiker maxim 3 bulan dan seterusnya - dapat rm200


Banyak kan dapat, selain kayuh maxim dan dapat income dari job-job yang masuk, dapat la jugak income tetap macam ni. Siapa nak bagi kan. Ehailing lain pun ada juga program stiker ni tetapi kami tak ada info cara-cara tetapi pengurusan maxim telah menghubungi kami untuk dikongsikan mengenai program stiker maxim ni - mereka bersungguh untuk menjayakan Maxim. 

Jadi,  jika anda driver maxim, anda boleh join program ni - tiada syarat asalkan anda pemandu Maxim. Jika belum, anda boleh daftar maxim driver dahulu - mudah sahaja nak lulus dan aktifkan akaun pemandu maxim di seluruh negara.


Macam mana nak join pasang stiker Maxim?

Berikan info di bawah kepada whatsapp 0192055657 (klik sini) :

Nama
NO phone
Plate kereta
Jenis kereta
Lokasi


Proses seterusnya kami akan berurusan melalui whatsapp dengan anda. Jadi cepat bertindak sebelum program ini penuh di isi oleh driver maxim yang lain.




Terima kasih kerana membaca Cara Join Program Sticker Kereta Maxim - Maxim Car Branding.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan