Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Pemandu Grabcar yang memalukan

Pemandu Grabcar yang memalukan


Kecoh.. kecoh.. pemandu Grabcar di dakwa menunjukkan kema**annya kepada rider. Mengapa boleh jadi macam ni? Pada hemat saya, kalau pemandu uber dan grab full time tak akan buat benda-benda yang boleh menganggu periuk nasi mereka. Kepada pemandu part time, harap boleh menjaga kelakuan masing-masing kerana disebabkan anda, ramai lagi yang terkena sekali. Fikirkan sikit masing-masing ada keluarga yang nak di sara.


Kenapa boleh berlaku macam ni? Janganlah setelah mendaftar sebagai pemandu Grab secara percuma dan dah boleh online app grabcar driver, buat hal pula. Ini sah-sah akan diban oleh grabcar tanpa budi bicara lagi. Dan saya sokong jika tindakan ini dikenakan.

Pemandu Grabcar yang memalukan


Kalau takde angin, takkan bergoyong pokok. Berita ni hampis pasti betul ini boleh dijadikan modal oleh pemandu teksi untuk menghentam pemandu uber dan grab di Malaysia. Kejadian ini juga mungkin boleh membawa kepada pengubaan undang-undang yang ketat kepada pemandu uber dan grab. Disebabkan nila setitik, rosak susu sebelangga! Jika tak boleh tahan juga, jangan jadi pemandu dan cuba berjinak-jinak untuk buat duit tanpa memandu uber dan grab.

Pemandu uber

Kalau dah gian sangat, sila kahwin, jangan dikacau rider tu. Budak-budak lagi tu. Kami dari blog ubergrabcar mengutuk perbuatan pemandu Grabcar ini dan kejadian ini bukan mewakilli sikap semua pemandu uber dan grab di Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Pemandu Grabcar yang memalukan.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan