Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara tukar statement uber ke pdf format dari uber partners

Cara tukar statement uber ke pdf format dari uber partners


Cara senang tukar statement uber ke pdf format dari uber partners. Biasanya kalau korang nak daftar sebagai pemandu grab, korang diminta memberikan statement uber dalam bentuk pdf ( jika korang telah jadi pemandu uber ) dan masalah yang timbul ialah korang sukar untuk tukarkan statement uber tersebut dalam bentuk pdf. Ini adalah kerana korang jarang atau tak pernah menggunakan fungsi untuk conver ke pdf dokumen menggunakan smartphone korang.

Kali ini saya berkongsi cara untuk menukar statement uber korang menggunakan smartphone korang ke bentuk pdf untuk memudahkan korang mendaftar sebagai pemandu grabcar. Korang ikuti langkah demi langkah untuk mengubah statement uber korang ke bentuk pdf. Jika korang hanya screenshoot sahaja statement uber untuk mendaftar driver grab, permohonan korang tak lengkap. Jadi save statement uber dalam pdf sangat penting untuk korang tahu. Kalau korang nak gunakan pc untuk save pdf statement uber, saya dah kongsikan.


Cara tukar statement uber ke pdf format dari uber partners


Tak susah untuk save statement uber dalam pdf. Korang ikuti langkah demi langkah di bawah hingga selesai. Sebagai permulaan, korang tekan link uber partner di bawah yang akan membawa korang ke gambar 1 seperti di bawah:

Tekan link uber partner: https://partners.uber.com/dashboard/









Ok, selesai untuk tukat statement uber dalam pdf? Korang boleh ambil file ni di dalam " my document ' di dalam smartphone korang. Korang boleh whatsapp kan kepada orang yang hendak tolong daftarkan korang sebagai pemandu Grab di Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Cara tukar statement uber ke pdf format dari uber partners.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan