Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Grab lancar Graballstars program rewards untuk pemandu Grab

Grab lancar Graballstars program rewards untuk pemandu Grab



Apa itu Graballstars? Satu jenis program kesetian terbaru dari Grab untuk menggantikan program platinum partner. Melalui program graballstarts ni, grab cuba memberikan keistimewaan kepada pemandu grab yang setia dan melalui banyak trip. Tetapi adakah program ini mendapat sokongan daripada driver grab itu sendiri?

Setelah pelbagai permintaan yang di minta oleh pemandu grab seluruh Malaysia, sama ada permintaan itu sampai ke pihak atau tidak ( kebanyakkannya di media sosial : Friends of uber and grab ), adakah program ni boleh meredakan permintaan pemandu grab?

graballstart
Graballstars

Banyak di dalam program graballstarts ni lebih kepada gayahidup di mana grab cuba memberikan kelebihan kepada pemandu grab dalam membelanjakan duit mereka.


Graballstarts


Secara kesimpulan, pemandu grab meminda supaya income mereka boleh di naikkan dengan menaikkan tambang atau insentif, bukannya dengan memberikan ganjaran yang mungkin tidak di gunakan oleh pemandu grab itu sendiri. Pihak grab juga tidak boleh menaikkan tambang sesuka hari kerana persaingan dari uber service di mana kebanyakkan pemandu grab adalah pemandu uber juga.

Jadi, keberkesanan program graballstars ni masih di ragui kerana baru dilancarkan. Pemandu-pemandu grab dan uber masih menilai program graballstarts ni sama ada memberi manfaat kepada mereka atau tidak.



Terima kasih kerana membaca Grab lancar Graballstars program rewards untuk pemandu Grab.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen:

  1. Tuan macam mana sya nk tukar maklumat grab all star yea,sbb sya da tukar kereta

    BalasPadam