Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar sebagai pemandu Mycar ada masalah?

Daftar sebagai pemandu Mycar ada masalah?


Seperti yang anda tahu, Grab telah bergabung degan uber. Maka pendaftaran sebagai pemandu uber sudah di tutup. Jika nak jadi pemandu uber, anda boleh daftar sebagai pemandu Grab tanpa perlu perhi ke hq. Prosesnya mudah sahaja. Itu untuk Grab, takde masalah. Proses daftar pun cantik. Untuk lembah klang, proses pendaftaran pemandu grab ambil masa 24 jam sahaja asalkan dokumen cukup.

mycar driver registration my car
Muncul pencabar baru Grab tepat pada masanya iaitu mycar, sebuah syarikat milik orang Malaysia. Tepat kemuculannya sebab uber dah takde, jadi mycar dianggap ehailing no. 2 di Malaysia selepas grab. Tetapi, sebagai syarikat baru, proses daftar sebagai pemandu mycar ni masih belum lancar lagi. Tetapi sudah boleh daftar, banyak kerja-kerja manual yang kena buat untuk jadi pemandu mycar, bukan pihak driver tetapi bagi pihak hq.

Daftar sebagai pemandu Mycar ada masalah?


Setiap benda baru, ada la sikit masalah tapi masih boleh di atasi. Janji info dan dokumen cukup, boleh selesai masalah pendaftaran sebagai pemandu mycar. Cara senang daftar pemandu ialah ialah boleh hubungi pendaftar pemandu mycar melalui whatsapp di bawah:



Whatsapp melalui link di atas dan urusan anda akan lancar, tak perlu nak pening kepala untuk daftar sendiri sebagai pemandu mycar. Mereka boleh setelkan untuk anda mengikut cara-cara yang betul sebagai pemandu my car di Malaysia.

Pendaftaran grab boleh ada kes yang pending, inikan pula ehailing yang boleh di katakan baru walaupun lebih 20 000 driver telah mendaftar setakat ini.


Terima kasih kerana membaca Daftar sebagai pemandu Mycar ada masalah?.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



2 komen: