Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar Grab

Daftar Grab



Daftar grab sangat mudah, proses 24 jam sahaja dan percuma. Jika ada yang minya bayaran, itu scammner lah tuh. Nak daftar grab ada beberapa cara - pergi daftar grab di hq, daftar grab key in sendiri online atau boleh daftar grab percuma dengan kami. Kami bagi servis terbaik untuk anda hinggalah permohonan daftar grab anda lulus. Kami siap bagi panduan lagi dan juga group whatsapp supaya anda boleh jana income yang lebih.


Terbuka kepada seluruh Malaysia - daftar grab kl, daftar grab selangor, daftar grab penang, daftar grab Batu Pahat, daftar grab Johor Bharu, daftar grab Kluang atau pun daftar grab di Ipoh. Mana sahaja kawasan anda, kami boleh daftarkan pemandu grab untuk anda - asalkan anda ada dokumen daftar driver grab yang cukup.

Daftar Grab

daftar grabcar

Sebagai pemandu grab, anda boleh jana income sehingga rm200-300 sehari bergantung kepada lokasi anda yang akan menentukan permintaan perkhidmatan grab ketika itu. Dengan memandu grab, anda dah boleh hidup sebenarnya, tidak lah kaya raya tetapi boleh la teruskan hidup anda danbayar hutang-hutang serta bil setiap bulan. Mudah je kan, lagi pun bukan perlukan sijil akademik pun nak daftar grab ni. Cukup anda ada kereta min tahun buatan 2009, anda sudah layak untuk menjadi pemandu grab berdaftar.


Kami juga akan sediakan anda panduan sebagai pemandu grab jika anda telah daftar grab. Group whatsapp sudah tentu anda, kami tak akan biarkan anda sorang-sorang tak tahu bagaimana nak mula. Kami akan temukan anda dengan komunika driver grab seluruh Malaysia - anda boleh tanyakan tip dan pengalaman senior  pemandu grab ni. Penting ni untuk anda setelah anda daftar grab.

DAFTAR GRAB

Anda berikan kami info dan dokumen, kami setelkan untuk anda sehinggalah anda boleh buat grab dengan sendiri, kami bimbing anda sehingga anda pandai walaupun anda zero tentang grab. Jangan bimbang, kami ada ramai driver yang berusia ( lebih 50 tahun ke atas ). Mereka berjaya jadi pemandu grab setelah mendaftar dengan kami. Sebab kami sediakan panduan untuk mereka dari A sampailah Z.


Prosesnya daftar grab mudah je, anda berikan info dan gambar dokumen kepada kami. Kami akan proses selama 24 jam dan kami akan update anda setelah anda lulus. Kami akan berikan panduan dan masukkan anda ke group whatsapp. Anda sudah boleh mula jadi pemandu grab di bawah bimbingan kami. Khidmat kami adalah percuma sahaja.



Terima kasih kerana membaca Daftar Grab.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan