Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar Mycar Malaysia - Mycar Driver Registration

Daftar Mycar Malaysia - Mycar Driver Registration


Daftar Mycar online percuma lulus 24jam memang betul! Daftar Mycar ni lebih mudah jika anda tahu caranya dan memilih Compnay Name yang betul. Company name Mycar ialah orang yang akan semak permohonan anda dan memberikan status pendaftaran kepada anda dengan segera. Daftar Mycar boleh di buat sendiri online atau pun anda boleh minta bantuan kami untuk daftar Mycar melalui whatsapp. Kami akan bantu anda supaya dokumen untuk daftar mycar anda cukup untuk proses kelulusan permohonan daftar pemandu Mycar. Kami juga akan pastikan anda mengetahui syarat-syarat untuk lulus permohonan mycar.


mycar driver registration

Jadi, anda 2 cara untuk daftar mycar iaitu dengan daftar mycar secara online ( keyin sendiri online ) atau pun daftar Mycar ikut whatsapp ( kami akan key in kan untuk anda ). kedua-dua cara daftar Mycar ni adalah percuma sahaja. Jangan terpedaya dengan scammer yang meminya bayaran untuk register driver mycar sebab pendaftaran mycar adalah percuma untuk seluruh Malaysia.

Kelebihan pemandu Mycar berbanding ehailing lain

1. Tiada rating
Jika anda pemandu Mycar, tiada rating Acceptance rate ( AR ) dan Cancellation rate ( CR ) yang anda kena jaga. Maknanya anda boleh buat kerja  tanpa tekanan untuk menjaga rating-rating ini. Untuk app lain, jika anda tidak menjaga AR dan CR, akaun pemandu anda boleh kena suspen dan seterusnya kena banned di mana anda tidak lagi boleh menggunakan app mereka.


2. Mycar ambil 15% sahaja dari  tambang
Pendapatan syarikat ehailing ialah jumlah % dari tambang. Mycar hanya potong 15% sahaja ( ini kira sedikit ) sebab ada syarikat yang ambil sehingga 25% daripada tambang. Maknanya, pendapatan pemandu Mycar meningkat jika faktor-faktor lain adalah sama.
DAFTAR MYCAR LULUS 24 JAM

3. Harga tambang ikut permintaan
Mycar sudah ada kenaikkan harga tambang mengikut permintaan. Maksudnya jika permintaan tinggi, harga tambang akan naik dan jika permintaan menurun, harga tambang akan turun seperti biasa. Permintaan akan naik pada waktu hujan, trafik tinggi dan waktu peak hours seperti masa orang ramai pergi dan balik kerja. Berbaloi untuk pemandu yang terpaksa meredah jalan jem.

4. Bilangan penumpang semakin ramai
Bilangan penumpang Mycar semakin meningkat dari hari ke hari. Mycar giat mengadakan promosi seluruh Malaysia untuk menarik minat penumpang menggunakan aplikasi Mycar.

5. Pendaftaran percuma
Proses pendaftaran mycar adalah percuma sahaja. Sila lapurkan kepada kami jika anda di kenakan bayaran semasa mendaftar mycar.



6. Ranking no. 2 ehailing di Malaysia
Mycar telah menjadi ehailing no 2 di Malaysia. Tak mustahil kami akan menjadi syarikat yang menyediakn perkhidmatan penumpang dari satu tempat ke satu tempat no. 1 di Malaysia sedikit masa lagi.

Kami mengajak anda berganding bahu bersama kami untuk sama-sama mendapat keuntungan dengan Mycar. Anda daftar jadi pemandu kami dan kami akan berikan sediakan platform dan panduan untuk anda menjana pendapatan tanpa had ( ikut kerajinan anda ) bersama-sama dengan rakan pemandu mycar yang lain. Hubungi kami untuk menjadi salah seorang pemandu mycar hari ini. Tanpa anda, siapalah kami.



Terima kasih kerana membaca Daftar Mycar Malaysia - Mycar Driver Registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan