Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar Grab Online

Daftar Grab Online


Daftar grab online sangat cepat dan memudahkan driver. Anda tidak perlu pergi ke hq grab di Petaling Jaya atau pun pergi ke kiosk utnuk verify dokumen. Daftar grabcar online boleh menjimatkan masa anda kerana grab telah menyediakan satu cara untuk anda daftar pemandu grab secara dalam talian sahaja. Pesaing terdekat grab ialah Mycar.


Driver grab ramai yang mendaftar grab car online sahaja. Jika anda berhajat menjana min rm200 sehari, anda boleh cuba daftar sebagai pemandu grab secara online sahaja. Untuk daftar grab online, anda kena baca post mengenai daftar grabcar ni hingga habis, pasti anda akan faham bagaimana nak buat grab driver registration.

Daftar Grab Online


daftar grab car malaysia


Anda kena tahu dulu syarat untuk daftar grab secara online:

Kereta min tahub buatan 2009
Warganegara Malaysia sahaja
Nama ada dalam insuran kereta

Itulah dia syarat min untuk daftar grab online di Malaysia.

Ada yang perlukan di lakukan untuk daftar grab online ni? Senang sahaja, anda boleh daftar di website grab atau anda boleh dapatkan bantuan untuk daftar secara online dengan kami


Kami akan bantu anda hingga permohonan sebagai driver grab akan Berjaya. Perkhidmatan ini adalah percuma sahaja untuk seluruh rakyat Malaysia tidak kira di mana sahaja anda berada. Anda boleh hubungi kami melalui link di atas atau whatsapp ke 0192055657. Anda juga di jemput untuk join group whatsapp persedian driver grab.

Group whatsapp persedian Grab

Setelah anda daftar grab secara online, kami akan masukkan anda ke dalam group whatsapp untuk bantuan sokongan. Selamat mendaftar sebagai pemandu grab secara online.



Terima kasih kerana membaca Daftar Grab Online.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan