Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Big Blue App mampu bertahan?

Big Blue App mampu bertahan?



Big Blue telah membuka penyertaan kepada kereta biasa untuk buat ehailing. Big Blue registration sedang giat di jalan dan proses daftar pemandu Big Blue ni telah di lancarkan dengan hebatnya oleh pendaftar Big Blue seluruh KL dan Selangor. Tak hairan jika Big Blue mampu menawan pengguna ehailig di Malaysia, mungkin no. 3, siapa tahu kan.

Proses daftar Big Blue sudah mudah tetapi yang ramai driver kecewa ialah bayaran topup rm60 untuk mengaktifkan permohonan pemandu big blue. Sebab driver belum yakin mampu dapat job jika online app big blue. Jika ping telah sedia ada, bayar rm100 pun driver sanggup.

Kenapa rm60 


Mungkin sebab Big Blue mahu menampung kos pengurusan untuk menyediakan aplikasi untuk menerima pendaftaran big blue guna kereta biasa dan juga membayar gaji activator dan teknikal team Big Blue. Updated April 2020: Tak perlu bayar rm60

big blue registation

Bagi kami, cara ini boleh juga bejaya kerana Mycar juga menggunakan cara yang sama untuk mengaktifkan permohonan pemandu baru masa mulu-mulu kemunculannya dulu - kini tidak lagi.

Patutkah mencuba App Big Blue?


Ya, patut sebab Big Blue sudah ada pengalaman mengendalikan ehailing di malaysia. Dengan pengalaman ini, di harap big blue boleh pergi jauh dan seterusnya menjadi pilihan rider dan driver.



Terima kasih kerana membaca Big Blue App mampu bertahan? .

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan