Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Akaun saya aktif dan boleh online tapi saya tak dengar taklimat

Akaun saya aktif dan boleh online tapi saya tak dengar taklimat



Ramai yang tanya, akaun uber dah aktif dan sudah boleh online tetapi masih belum pergi taklimat, macam mana nak buat ya? Soalan macam ni memang famous sebab daftar jadi pemandu uber boleh di buat online sahaja tanpa perlu ke pejabat uber itu sendiri. Jadi ramai pemandu uber yang tak pernah pergi taklimat. Paling bagus kena hadiri taklimat sebab boleh tahu cara applikasi uber partner.



Tetapi malas juga nak dengar taklimat uber, saya cadangkan anda tonton cara guna aplikasi uber partner ni. Memang menarik dan jelas. Di tunjukkan kat mana nak tekan-tekan. Macam mana nak terima pin, macam mana nak call rider, cara untuk cancel pin, dan juga apa nak tekan setelah hatar penumpang ke destinasi.

Tonton aplikasi uber partner (klik sini)

Gembira juga kan setelah akaun aktif tetapi menjadi satu hal pula untuk kali pertama mengambil pelanggan atau rider. Takut tak tahu nak guna aplikasi uber partner tuh sebenarnya. Anda bukan keseorang dalam hal ini sebab orang lain pun menghadapi benda yang sama seperti anda - takut nak ambil rider.

Setelah anda tonton aplikasi uber partner tu, anda akan lebih yakin untuk ambil rider dan seterusnya menjana duit dengan uber. Jangan takut-takut, dapat pin ambil je rider sebab nak dapat pin tu susah tu. Jangan sia-siakan usaha anda separuh jalan sahaja.

income uber

Oh ya, jika anda memang tak boleh nak mulakan, anda boleh juga buat duit dengan uber tanpa ambil rider. Ohh, macam mana tu? Anda boleh tahu caranya di dalam panduan buat duit uber tanpa ambil rider.

Panduan buat duit uber tanpa ambil rider (klik sini)

Itulah cara yang lebih senang. Tapi kalau anda boleh buat dua-duanya, lagi masyuk buat duit dengan uber nih.


Anda boleh lakukannya. Oh ya, jika anda belum lagi daftar sebagai pemandu uber secara online tanpa perlu pergi pejabat uber, anda boleh daftar di sini, mudah sahaja.

Daftar sebagai pemandu uber ( klik sini )

Nikmatilah kelebihan-kelebihan sebagai pemandu uber dalam masa 3 hari lagi selepas pendaftaran anda di luluskan.



Terima kasih kerana membaca Akaun saya aktif dan boleh online tapi saya tak dengar taklimat.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan