Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara jadi pemandu Uber Malaysia 2016 / 2017

Cara jadi pemandu Uber Malaysia 2016 / 2017

Cara jadi pemandu Uber Malaysia 2016 / 2017. Mungkin anda adalah salah seorang yang mencari-cari cara untuk daftar sebagai pemandu uber 2016 / 2017. Anda telah jumpa dengan dokumen yang anda cari sebab post ini akan menerangkan cara untuk anda daftar pemandu uber secara online, anda buat sendiri tanpa perlu berikan salinan dokumen kepada orang lain. Anda boleh tambah pendapatan anda dengan jadi pemandu uber part time atau full time.



Maksudnya anda sudah boleh elakkan orang tengah di dalam pendaftaran anda sebagai pemandu uber di Malaysia. Senang je sebenarnya untuk mendaftar sebagai pemandu uber atau uber driver nih. Ada juga orang kata pemandu uber tu sebagai rakan uber. Sama lah tuh. Untuk jadi pemandu uber anda kena daftar dulu. Ada banyak cara untuk daftar dan yang paling mudah ialah anda  daftar sendiri pemandu uber secara online.

Cara jadi pemandu Uber Malaysia 2016 / 2017


Setiap hari, ada sahaja orang yang daftar sebagai driver uber ni. Bukan apa, pendaftaran uber sekarang ni senang. Saya cuma takut lama-lama nanti pendaftaran tu jadi makin susah. Kalau anda belum ready nak ambil orang sebagai pemandu uber, anda daftar sahaja dulu dengan uber dan tak perlu online lagi. Stanby je dulu akaun uber anda.

link daftar jadi pemandu uber

Link daftar jadi pemandu Uber di Malaysia 2016 / 2017! ( klik sini )

daftar pemandu uber

Di link daftar uber tu nanti, anda akan di tunjukkan app uber driver yang di gunakan oleh pemandu uber. Anda boleh download do google play secara percuma sahaja. Sebenarnya untuk jadi pemandu uber anda tidak perlu bayar apa-apa. Anda hanya perlu 3 dokumen sahaja.


Saya harap anda boleh luangkan masa untuk register sebagai pemandu uber 2016 ni. Berbaloi sebenarnya jadi pemandu uber sama ada part time atau full time.




Terima kasih kerana membaca Cara jadi pemandu Uber Malaysia 2016 / 2017.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan