Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Grab driver registration

Grab driver registration


Jika anda mencari grab driver registration, anda telah jumpa info yang tepat di sini. Grab telah  bergabung dengan uber di Asia pasifik dan operasi uber telah di tutup dan di gantikan dengan grab sepenuhnya. Jadi, jika anda hendak menjadi pemandu uber, anda sebenarnya menjadi pemandu Grab. Akaun pemandu uber sebelum ni telah ditukar ke akaun pemandu grab secara automatik.

Pemandu uber tidak perlu lagi mendaftar sebagai pemandu grab kerana akaun pemandu uber yang lama tu ( untuk bekas pemandu uber ), boleh di gunakan untuk login ke applikasi pemandu Grab. Tak perlu susah-susah untuk daftar sebagai pemandu grab lagi ( Grab driver registration ).


Grab driver registration


Terdapat 3 cara  untuk daftar sebagai pemandu Grab - Grab driver registration:

1] daftar sendiri online - kelemahannya anda kena pergi ke kiosk untuk verify dokumen, manalah tahu kan anda gunakan fake dokumen ke.


Grabcar driver registration


2] terus daftar di hq grab - kelemahannya anda kena beratur panjang di hq sebab ramai orang / driver  untuk buat Grab driver registration. Ada yang nak daftar, ada yang nak update insuran kereta yang dah tamat tempoh dan ada yang kena ban nak buat rayuan.



3] daftar dengan alpha driver ( driver yang di lantik oleh hq untuk daftar driver baru + bagi panduan untuk buat grab ) - cara ni paling senang sebab tak perlu beratur atau tak perlu ke kiosk dan ianya juga percuma! Proses daftar hanya satu hari sahaja dan anda boleh terus bermula.

Pilihan di tangan anda untuk menjadi pemandu grab dengan grab driver registration.



Terima kasih kerana membaca Grab driver registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam