Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar pemandu Grab Car cara termudah dan terpantas

Daftar pemandu Grab Car cara termudah dan terpantas


Mesti ramai yang nak daftar pemandu grab car dengan cepat  dan percuma kan sebab tak sabar nak memandu sebagai pemandu grab car. Ada pelbagai cara untuk daftar driver grab car dan yang paling pantas register pemandu grabcar ialah dengan menghubungi no telefon ini 0192055657. Semua akan di uruskan dengan percuma sahaja. Daftar grab / grab registration ini mengambil masa 24 jam sahaja oleh grab Malaysia.



Grab car masih memerlukan ramai driver sebab penumpang pun makin bertambah setiap hari. Harganya grab car ni murah berbanding teksi jadi tidak hairanlah jika ramai suka naik grab car. Jadi jika anda berminat tak buat duit sebagai pemandu grabcar, inilah masanya. Grab car adalah syarikat ehailing yang utama di Malaysia. Mudah dapat penumpang dan incomenya boleh tahan antara 2k ke 4k sebulan bergantung kepada beberapa faktor. Ramai yang telah daftar grab driver dengan grab Malaysia dan pastikan syarat kereta grab di penuhi - kereta 2009  ke atas sahaja.

Daftar pemandu Grab Car cara termudah dan terpantas


Macam mana cara daftar grab car ? Cara daftar grabcar Malaysia ni boleh di buat secara online - daftar grab Malaysia online / grab d river online atau cara senang daftar grab driver ialah dengan whatsapp ke no 0192055657 untuk daftar pemandu grab car percuma dan pantas. Tekan link di bawah untuk terus di sambungkan ke whatsapp:


Tak perlu takut, ramai yang whatsapp dan berjaya mendaftar sebagai pemandu grab car. tak perlu pergi ke grab driver centre kerana ramai yang hendak daftar grab di sana ( kena tunggu lama ). Boleh buat part time atau full time untuk driver grab ni. Nak sewa kereta di galakkan untuk full time sahaja. Guna kereta sendiri sangat berbaloi. Jika anda ada masa terluang la.Kerjanya mudah sahaja. Ambil  orang dan hantar ke tempat dia nak pergi, terima bayaran. Mudah kan. Cara daftar grab untuk penumpang pun senang sahaja. 

daftar percuma register grabcar


Caranya, semuanya telah di sediakan di dalam satu aplikasi ( kena download kat phone ) dan cara guna aplikasi grab car tersebut akan di ajar semasa proses daftar grab car. Pakcik umur lebih 60 tahun pun boleh guna, takkan yang muda-muda tak pandai kot. Jangan bimbang, ada group whatsapp support, group FB dan boleh call 24 jam untuk bertanyakan soalan. Daftar grab online Malaysia ni sangat mudah dan anda akan dipertemukan dengan grab driver online nanti.

Oh ya, anda boleh join group whatsapp ni juga untuk bertanyakan soalan sebelum mendaftar pemandu grab car. Anda juga boleh hubungi grab driver centre axis dan  grab driver customer service melalui nombor telefon grabcar Malaysia.



Mudah sahaja. Anda akan jumpa driver baru dan lama di dalam group. Banyak pengalaman mereka ni. Ada yang dah memandu lebih 3 tahun dan masih memandu sebagai pemandu grab car. Itulah cara daftar grabcar malaysia yang pantas dan mudah.


Terima kasih kerana membaca Daftar pemandu Grab Car cara termudah dan terpantas.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen:

  1. En sy nak sewa untuk grab macam mana caranya.no saya 0176881174 abd halim

    BalasPadam