Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » » Daftar Grabcar online

Daftar Grabcar online


Daftar Grabcar online sangat mudah bagi mereka yang berminat untuk menjadi pemandu grabcar, Buat secara online sahaja dan semestinya Daftar Grabcar online ni adalah percuma. Pemandu grabcar masih belum cukup lagi sebab penumpang juga makin bertambah. Jadi dengan pendaftaran sebagai pemandu grabcar ni sangat mudah sekarang ni dan boleh selesai dalam masa 24 jam sahaja. Selain percuma, boleh buat secara part time atau full time, training buat online sahaja tetapi jika mahukan training lanjut, boleh mengikuti training di hq Grabcar.


Daftar Grabcar online menjadi pilihan ramai driver baru. Terdapat beberapa cara untuk daftar pemandu grab ni dan Daftar Grabcar secara online adalah yang terpantas setakat ini.

Daftar Grabcar online


Jika nak Daftar Grabcar online senang sahaja. Anda tak perlu untuk isi secara online. Anda hantar wasap kepada saya, saya akan uruskan untuk anda sebab saya berpengalaman untuk daftarkan driver grabcar baru.

Daftar Grab car online



Saya akan minta info-info anda untuk saya masukkan ke dalam sistem pemandu grabcar. Anda kena sediakan gambar dokumen di bawah:

gambar depan ic
gambar depan lesen
cover note insuran yang ada nama anda sebagai pemandu
selfie paras dada
gambar geran
gambar roadtax



Mudah je kan. Selepas dapat info anda, saya akan berikan link untuk anda buat training secara online. Bagus training ni sebab ada banyak info. Anda akan lebih jelas tentang grabcar. Anda juga akan di berikan video untuk menggunakan aplikasi driver grabcar dan anda akan di masukkan ke group whatsapp untuk bertanyakan soalan dan berjumpa dengan driver grab yang lain.


Daftar Grabcar online sangat mudah. Jika berminat, anda boleh whatsapp saya 0192055657 untuk berurusan secara percuma. Semua kos di tanggung oleh hq grab. Anda tak perlu bayar apa-apa untuk daftar grabcar online.


Terima kasih kerana membaca Daftar Grabcar online.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan