Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar pemandu Mycar tak perlu bayar rm40 untuk aktif

Daftar pemandu Mycar tak perlu bayar rm40 untuk aktif

Sebelum ni mycar minta driver baru membayar rm40 untuk aktifkan akaun pemandu mycar tetapi nilai kredit juga di berikan. Tetapi kini, untuk jadi pemandu mycar  tak perlu lagi membayar rm40 tersebut dan akaun boleh di aktifkan dalam masa 1-3 hari - tips pemandu mycar. Lama juga kan proses untuk aktifkan akaun pemandu mycar setelah permohonan untuk jadi pemandu mycar dibuat. Ada caya untuk mempercepatkan aktifkan permohonan akaun pemandu mycar nih. Group wasap pemandu mycar.



Mycar boleh di katakan ehailing kedua popular di Malaysia selepas grab - daftar pemandu grab percuma online. Walaupun kemunculan app mycar / aplikasi mycar ni belum ready sepenuhnya tetapi mycar berjaya menawan hati driver-driver ehailing yang lama. Dan mycar sedang menambah baikki app mycar driver untuk kemudahan semua. Info mengenai mycar anda boleh baca di sini.

Daftar pemandu Mycar tak perlu bayar rm40 untuk aktif


Ya, tak perlu bayar rm40 lagi untuk aktifkan permohonan akaun pemandu mycar ni. Oh ya, jika belum daftar sebagai pemandu mycar, boleh buat di link daftar pemandu mycar percuma online.


mycar driver free registration


Memang masa daftar percuma sahaja, hinggalah akaun di aktifkan tetapi masalahnya nak aktifkan akaun permohonan pemandu mycar tu rata-rata lama ( lebih 24 jam  - ada juga yg cepat ). Dan untuk memgelakkan masalah ini, tuan di nasihatkan bank in/tranfer juga rm40 tu ke akaun Platfrom App Sdn. Bhd. supaya pendaftaran berjalan lancar. Sebab jika tak bank in/tranfer rm40 tu, prosesnya lain sedikit berbanding dengan yang bank in/tranfer rm40.

[+] Group Mycar Driver Community Malaysia



Lagipun setela transfer rm40 tuh, tuan akan dapat top up percuma rm40 tu kembali. Dah jadi macam tak bayar  apa-apa dan permohonan juga lebih cepat lulus.

Bagaimana cara mudah nak daftar pemandu mycar? Anda boleh wasap admin melalui link daftar pemandu mycar ni:


Itu sahaja info terbaru dari hq mycar.



Terima kasih kerana membaca Daftar pemandu Mycar tak perlu bayar rm40 untuk aktif.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan