Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Daftar Big Blue Driver - Pengaktifan 24 jam

Daftar Big Blue Driver - Pengaktifan 24 jam


Daftar Big Blue Driver sangat mudah, permohonan daftar bigblue boleh aktif dalam masa 24 jam. Ini antara ehailing yang paling cepat aktifkan driver dan sudah pastilah dokumen daftar big blue dan syarat register big blue kena cukup. Kalau tak, tak boleh diluluskan dan kena update dokumen kemudian.


Daftar pemandu Big blue ni boleh di cuca kerana faktor utamanya Big Blue ni syarikat dah lama, untuk teksi big blue sebelumnya tetapi kini telah di buka untuk kereta biasa - tak perlu tukar warna kereta. Ping big blue sudah ada walaupun ehailing ni baru untuk kereta persendirian seperti axis, bezza dan alza. Boleh daftar pemandu Big Blue seperti daftar ehailing lain juga.

Contoh Ping Big Blue


Ping big blue telah ada, contohnya ada di dalam gambar di bawah ni ( ping big blue )

daftar bigblue pemandu

Ehailing baru lain punya lah susah nak dapat ping, big blue ni senang sikit la tetapi tak boleh la nak lawan hijau dan kuning tu buat masa ni.

Nak daftar big blue ni pun mudah sahaja, ada group support whatsapp dan group facebook big blue. Usah risau pasal support tu dulu. Sediakan dokumen untuk daftar big blue dan cuba daftar dulu. Anda akan terkejut sebab pendaftarannya super fast - sangat cepat. Mereka ni cekap buat kerja.



Walaupun begitu, masih ada bahagian yang kena perbaikki lagi. Benda baru belum banyak  masalah lagi, bila driver big blue dan rider big blue dah ramai, akan banyak lah masalah nanti. Harap big blue boleh stanby awal-awal untuk menangani masalah yang akan timbul nanti.

Oh ya, boleh join facebook Big Blue Driver Community di sini. Dapat-dapat info pasal big blue skit kan. Orang kata, tak kenal maka tak cinta.


Terima kasih kerana membaca Daftar Big Blue Driver - Pengaktifan 24 jam.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan