Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara daftar grabcar di Malaysia

Cara daftar grabcar di Malaysia

Cara daftar grabcar di Malaysia. KOrang mesti pernah lihat kan, ada kereta biasa yang mengambil dan menurunkan penumpang di shopping mall atau tepi-tepi jalan kan. Tahukah anda bahawa terdapat 2 jenis yang popular perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan kenderaan peribadi iaitu perkhidmatan uber dan Grabcar.


Inilah salah satu lagi cara kita boleh membuat duit sama ada secara sambilan atau part time sahaja. Ramai yang telah mendaftar sebagai pemandu uber dan juga pemandu Grabcar dan ramai yang berjaya menjana pendapatan tambahan termasuklah saya juga. Untuk memulakan menjadi pemandu uber atau grabcar, tidaklah susah mana, anda cuma pernah daftar uber dan grabcar secara percuma sahaja! Tiada bayaran di kenakan kepada pemandu uber dan grabcar semasa pendaftaran.

Cara daftar grabcar di Malaysia


Jika anda berminat untuk menjadi pemandu Grabcar, anda telah membuat pilihan yang tepat kerana saya telah sediakan satu panduan lengkap untuk mendaftar sebagai pemandu Grabcar.
Cara daftar grabcar di Malaysia.

korang boleh baca kat situ, saya dah tulis panjang lebar cara daftar grabcar terbaru. Jika ada lagi terbaru, saya akan update dari semasa ke semasa, jangan bimbang. Jika korang tak mahu ketinggalan info-info menarik, korang boleh like fb ubergrabcar ni. Pasti korang akan terima notis jika terdapat info baru yang di tulis.

Cara daftar grabcar di Malaysia online


Daftar grabcar ni mudah sahaja, seperti juga daftar uber. Semuanya telah di permudahkan dan korang boleh buat secara online sahaja. Untuk daftar pemandu grabcar ni,  korang perlu masa 30 min sahaja untuk pendaftaran dan menjawab soalankuiz grabcar. Lepas tu korang kena verify dokumen di lokasi2 kioask grabcar seluruh negara. Mudah je.


Dengan pendaftaran grabcar yang sangat mudah, baik anda cuba sekarang. Lama-lama nanti susah pula nak daftar. Kalau itu ini nak nanti, ramai la malas nak daftar sebagai pemandu grabcar.

Marilah sama-sama buat duit sebagai driver uber dan grabcar di Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Cara daftar grabcar di Malaysia.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



3 komen:

  1. Kalau nk tukar kereta macamana

    BalasPadam
    Balasan
    1. j.mp/gc_update update cover note tukar keta

      Padam
  2. Assalamualaikum tuan, sy dh daftar kat link uber, tak samakah uber ngn grabcar ni...

    BalasPadam