Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara daftar online pemandu uber 2017

Cara daftar online pemandu uber 2017

Cara daftar online pemandu uber 2017. Ramai yang nak jadi pemandu uber di Malaysia. Dan perndaftaran sebagai pemandu uber telah dipermudahkan. Ada beberapa cara untuk mendaftar sebagai pemandu uber di Malaysia ni dan pendaftarannya lebih cepat berbanding daftar sebagai pemandu grab tetapi pengaktifannya lebih lambat dari grab kereta uber perlu buat semakan background dulu sedangkan grab bukan semakan background setelah akaun driver di luluskan.



Cara daftar online driver uber ni telah saya kongsikan dalam post bertajuk cara senang daftar pemandu uber online di Malaysia. Anda boleh ikut langkah yang telah saya kongsikan, memang senang sahaja dengan syarat dokumen anda jelas dan lengkap. Sesiapa sahaja boleh daftar pemandu uber ni sebab syarat sangat min - lesen penuh dan kereta tahun min 2008.

Cara daftar online pemandu uber 2017


Semasa daftar online sebagai driver uber, apa yang perlu anda beri perhatian ialah:

uber driver registration


1. jika cover note takde nama anda, anda kena submit sekali endorsement yang ada nama anda
2. jika tempoh insuran tidak di tulis dalam cover note, anda kena hantar juga gambar geran dan roadtax
3. gambar ic dan lesen bagi penuh, bagi nampak tepi-tepi empat segi kad tersebut semasa upload gambar untuk jadi pemandu uber.
4. pendaftaran pemandu uber akan ambil masa max 4 hari  bekerja.
5. lepas submit, tunggu sms status daripada uber.
Jika anda tak nak buat semua dii atas, anda boleh whatsapp ke saya 0192055657 - wasap.my/60192055657/uber untuk saya daftarkan percuma akaun uber driver kepada anda.

Itu sahaja, cara daftar online pemandu uber 2017 tidaklah susah mana, luangkan sedikit masa sahaja. Mungkin anda nak cari dokumen tu yg memakan masa.

Jom daftar sebagai pemandu uber!



Terima kasih kerana membaca Cara daftar online pemandu uber 2017.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan