Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara mudah Daftar Pemandu Maxim - Maxim driver registration

Cara mudah Daftar Pemandu Maxim - Maxim driver registration


Cara mudah Daftar Pemandu Maxim - Maxim driver registration secara online. Maxim ialah satu ehailing lagi di Malaysia. Pendaftaran pemandu Maxim sedang berjalan di mana semakin ramai driver daftar driver maxim secara online dan percuma. Maxim driver registration boleh buat online sahaja secara percuma.

Daftar driver maxim ni di buka di bandar-bandar besar sahaja. Anda boleh semak di link daftar pemandu maxim di dalam perenggang bawah. Sambutan untuk jadi driver maxim sangat baik kerana untuk daftar pemandu maxim, kereta lama pun di terima - wira, kancil, viva boleh daftar maxim driver.


Daftar driver Maxim online


Kat mana nak daftar driver maxim online? atau macam mana nak siapkan maxim driver registration ni. Mudah sahaja, maxim sediakan untuk anda satu link untuk daftar pemandu maxim Malaysia.


Klik link atas ni dan isikan ruang kosong, jangan takut untuk siapkan pendaftaran pemandu maxim ni kerana kalau silap, maxim akan bantu anda. Anda kena isi je apa yang anda tahu. Sediakan dokumen seperti gambar ic, lesen, insuran kereta, geran dan roadtax kereta. Mudah je daftar pemandu maxim ni.

maxim driver registration


Info lanjut tentang maxim driver ada di dalam link yang saya bagi tu.

Group Pemandu Maxim


Kat mana boleh kenal pemandu Maxim ni? Ada kat facebook, ada group Maxim Driver Community Malaysia. Silahlah join kerana banyak info akan di tambah di sini.

Anda juga boleh like page Maxim Malaysia untuk mendapatkan tip dan panduan driver Maxim Malaysia.

Ayuh jana pendapatan tambahan sebagai pemandu Maxim Malaysia.


Terima kasih kerana membaca Cara mudah Daftar Pemandu Maxim - Maxim driver registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



5 komen:

  1. Semporna sabah ada ke maxim

    BalasPadam
  2. MCM mana mo masuk drive Maxim bos

    BalasPadam
  3. Macamna cara nak jadi pemandu maxim area sibu sarawak,mohon share cara ok, tqvm

    BalasPadam