Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

Home » , » Cara senang daftar pemandu grab di Batu Pahat dan Kluang Johor

Cara senang daftar pemandu grab di Batu Pahat dan Kluang Johor

Menjadi pemandu grab / grabcar dan daftar pemandu indriver telah sinonim dengan rakyat Malaysia kerana prosesnya sangat mudah boleh siap dalam masa 24jam sahaja. Boleh mula memandu grab dan menjana income dalam lingkungan rm200 ke rm300 sehari ( belum tolak kos lagi ). Jadi tak hairan jika ramai yang ingin jadi pemandu Grab di seluruh Malaysa termasuk juga pemandu grab di Batu Pahat dan Kluang Johor.

Pendaftaran pemandu grab /  grabcar di Batu Pahat dan Kluang Johor semakin baik dengan bantuan kumpulan pendaftaran yang berwibawa. Mereka cuba sedaya upaya memberikan pengalaman yang berguna kepada driver grab yang baru lulus permohonan menjadi driver grabcar di sana - Batu Pahat dan Kluar, Johor.

Cara senang daftar pemandu grab di Batu Pahat dan Kluang Johor


grab driver registration johor

Sebelum ini kita tahu pemandu grab di Johor Bahru sangat ramai dan grab telah lama buka permohonan untuk menajadi pemandu grab di Kluang dan Batu Pahat berdasarkan permintaan yang semakin meningkat di sana.

Proses pendaftaran sebagai driver di Batu Pahat dan Kluang Johor sangatlah mudah. Anda whatsapp sahaja tema grab Batu Pahat dan Kluang dan mereka akan meminta info lanjut daripada anda untuk di masukkan ke dalam sistem grab. Dokumen yang diperlukan  ialah gambar depan ic, gambar depan lesen memandu, gambar profile terbaru dan cover note insuran kereta yang hendak di gunakan sebagai kereta grab.





Jika kereta di buat pada tahun 2018 dan ke atas, seeloknya di berikan juga gambar geran dan roadtax kereta ( ambil gambar yang fotostat pun tak apa ). Selain daripada gambar dokumen, team daftar pemandu grab Batu Pahat dan Kluang juga akan memberikan latihan kepada driver baru cara-cara untuk menggunakan aplikasi grab driver dan akan menolong pemandu grab Batu Pahat dan Kluang sehingga anda berjaya sebagai pemandu grabcar di Batu Pahat dan Kluang Johor.

Kerjaya sebagai pemandu grab car ni sangat best kerana anda boleh bekerja ikut masa anda sendiri ( anda jadi boss sendiri ). Cuma keburukkannya anda banyak habiskan masa di luar rumah. Jaga kesihatan dan selamat memandu.


Terima kasih kerana membaca Cara senang daftar pemandu grab di Batu Pahat dan Kluang Johor.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 komen:

Catat Ulasan