Cara Daftar Grab Food Rider Motor – Grabfood Registration

Grabfood ialah servis Grab untuk hantar makanan. Dikongsikan cara daftar grab food rider guna motosikal oleh grab food Malaysia ( grab foo...

How to use uber app / Simulasi Uber Partner App



Jika anda adalah pemandu baru uber, anda mesti tercari-cari cara nak gunakan aplikasi uber partner untuk pemandu uber kan - How to use uber app / Simulasi Uber Partner App? Kini anda tidak perlu risau lagi kerana telah ada simulasi uber partner app ni secara online dan percuma sahaja.

Di dalam simulasi ni, anda akan di ajak untuk mencuba aplikasi uber partner secara life tetapi menggunakan simulasi sahaja. Ini untuk menyediakan anda supaya tidak gabra atau tidak mengalami kesulitan apabila menerima penumpang pertama anda nanti. 


How to use uber app2

How to use uber app / Simulasi Uber Partner App akan terjawab jika anda mencuba simulasi uber partner. Pastikan anda telah daftar sebagai pemandu uber dahulu dan cubalah aplikasi ini secara online.

Uber driver app ni senang sahaja jika anda tahu mana nak tekah. Jadi simulasi ini sangat penting untuk anda. Saya juga menggunakan simulasi uber partner untuk mengetahui cara-cara menggunakan aplikasi uber partner.


Klik link di bawah untuk membuka simulasi uber partner.

Cuba simulasi uber partner

Amacam, ok kan simulasi ni. Anda akan lebih faham bagaimana pemandu uber ambil penumpang dan terima bayaran kan. Bagus simulasi app ni. Memang sesuai untuk rider dan pemandu juga.

Oh ya, jika anda sudah belum daftar sebagai pemandu uber, anda boleh daftar di:

Daftar sebagai pemandu uber.

Selain daripada simulasi uber partner, anda juga boleh tonton cara guna aplikasi uber partner yang lain dan senang nak faham.

Cara guna aplikasi uber partner

Harap dapat membantu anda semua. selamat menguber.


Terima kasih kerana membaca How to use uber app / Simulasi Uber Partner App.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 komen: